Koşudan Squat’a: Hangi Spor Hareketi Kaç Kalori Yaktırır?

Eğer düzenli olarak spora başlayıp fit bir görünüm kazanmayı planlıyorsanız o halde hangi spor hareketinin kaç kalori yaktırdığını öğrenmek için buyurun içeriğimize ?

İp atlama

Yağ yakmanızı sağlayan en iyi kardiyo hareketlerinden biri olan ip atlama ile 10 dakika içinde yaklaşık 85 kalori yakabilirsiniz.

Squat

Kalori yakarken kalça ve bacak bölgesinin de şekillenmesini sağlayan squat hareketini, ortalama kiloya sahip bir kişi 30 dakika boyunca yaptığında yaklaşık 230 kalori yakabilir.

Mekik

minio.yalispor.com.tr

Karın bölgesi için en etkili egzersizlerden biri olan mekik, düzenli olarak yapıldığında ciddi oranda kalori yakılmasını sağlar. 5 dakika boyunca yapılan mekik hareketi ile yaklaşık 30 kalori yakabilirsiniz.

Lunge

Vücudun alt kısmını çalıştıran en etkili egzersizlerden biri olan lunge ile 30 dakikada yaklaşık 275 kalori yakabilirsiniz.

Koşu

Yağ yakımında ve kilo vermede en etkili egzersizlerden biri de koşudur. Koşu yaparken yakılacak kalori ise koşma hızı, vücut ağırlığı, hava sıcaklığı gibi etmenlere göre değişiklik gösterebilir ama ortalama kiloya sahip bir insan 1,5 kilometrelik bir mesafeyi 9 dakika içinde koşarsa yaklaşık 120 kalori yakmış olur.

Yüzme

Tüm kaslarınızı çalıştıran en önemli egzersizlerden biri de yüzmedir. Ortalama kiloya sahip biri 60 dakikalık bir yüzme egzersizi ile yaklaşık 680 kalori yakabilir.

Bisiklet

Kalori yakmak için en ideal egzersizlerden biri olan kardiyo bisikleti ile 1 saat boyunca 30 kmh hızla çalışma yaparsanız yaklaşık 400 kalori yakabilirsiniz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*